A ANGRY JULIAOAOAOAO!!!!!!!!!!

gaaaah, jag sitter här helt galet irreterad!! innan när jag satt och gjorde mig iordning lite smått, så fick jag ett sms av edden där det stog träffas? och det ville jag jätte gärna. och jag trodde verkligen att det skulle gå. för vi ska ju inte till morfar förens senare! så jag sa att jag skulle fråga mamma men att jag trodde att det skulle gå. osså frågade jag mamma, men hon sa att hon inte ville köra in till ljungby nu, och sen hem, och sen tillbaka till ljungby. då sa mamma att jag kunde ta bussen in. men eftersom att det är söndag så går det bara en buss idag. så jag hoppades verkligen på att jag inte hade missat den. och då kom mamma upp till mitt rum igen efter att kollat när bussen gick, och hon sa att den var i ljungby vid 5, och att det inte var någon mening att jag åkte in till edden och cajsa. för mamma och pappa skulle hämta mig i ljungby när vi skulle till bolmsö. så  aa, jag fick inte åka in till dom.. FAN!  men jaja, jag får försöka vara med dom snart. för dom är så jävla saknade! (L)


vår data är sönder, så jag sitter vid mammas jobbs laptop. så jag har inga bilder här. så det får bli en från arkivet. !:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0