Nu sitter jag i köket hemma hos mina kusiner i Älmhult! Alltså Algot o Alfred. hehe.
Idag kom vi hem från Hällevik. Dom va där i typ en vecka tror jag. Men jag, mamma och pappa var där en natt.
Nu har vi nyss ätit grillat. mums! Alltid lika goott. Det är nog det bästa som finns.
Igår när vi var i Hällevik så åkte vi in till Sölvesborg eller vad det nu heter, och kollade på Erik Grönwall. haha.
Det var helt okey! :) Idag har vi legat och stekt vid havet hela dan. Jag, mamma och Malin låg där i flera timmar, medans Pappa, Christian, Algot och Alfred åkte hem till Älmhult efter typ en timme vid havet. Klenisar. Jag fick inte så där super mycket färg, men lite iaf! hihi. Gaah, jag blir typ aldrig brun. hehe. Jag blir typ bara bränd. Röd som en kräfta. *snyft*. Men hellre bränd än helt blek! Mitt nya motto. Men orkar inte skriva mer nu.
Ciaao!



No pic toodaaaay!








</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0