UDDA ÅRTAL.. TYVÄRR

idag vaknar man över att Moa ringer mig som en jäkla galning. men jag har inte ens orken till att lyfta min hand.
sen när hon har slutat ringa så somnar jag om. sen får jag såklart ett sms. och där står det att jag har fått sms från Dea, och då känner jag att jag måste läsa det. och i smset står det att hon har fått en lillebror, och jag har alltså fått en kusin ! :) woho ! men, nackdelen med att han kom idag, är att han är född på ett jämt årtal.
alla vi andra kusiner i släkten är faktist födda udda årtal. så nu bröt den lille stackarn traditionen !
men jaja. som ni kanske förstår så stannade jag hemma idag också. mår skit över att behöva stanna hemma.
men det finns inte så mycket jag kan göra, vill ju inte direkt spy i skolan? haha.
nu ska jag antingen gå ner och försöka äta något eller somna om..
nej, jag ska försöka somna om. puss
en bild på mig från i somras. JAG VILL HA SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0