TONIGHT WAS A GOOD GOOD NIGHT

asså shit, denna kvällen jag har haft idag, så kul har jag inte haft på länge.
men jag kan berätta lite kort om vad jag gjorde igår och idag.

Igår åkte jag ju till min mammas moster Gittan, som bor lite utanför Halmstad.
Så jag fick ju sluta skolan tidigare och så. Och när jag och mamma kom hem till Gittan, så hade hon gjort mat. Det var rätt gott. Så vi åt ju lite och så, och senare på dagen så åkte vi in till Halmstad och shoppade och så. Vi gick där hela dagen. Och klockan 7 ungefär så åkte vi hem till Gittan igen och åt. Sen kollade vi på tv och myste och så.
Sen gick vi och la oss.
Denna dagen köpte jag, En svart mössa med en bulle på huvudet från Gina Tricot, En svart halsduk från Gina Tricot och en tubtopp från Vila.

Idag så sov jag till typ 11. Det var riktigt skönt att sova, så jag ville inte gå upp. Och jag hade typ världens bästa dröm med. Men iaf, jag gick upp runt 11 och fixade mig och så. Sen vid typ 12 så åkte jag, mamma och Gittan och shoppade lite smått igen. Fast denna gången åkte vi bara till Eurostop. Där köpte jag små gummisnoddar eller va man ska säga. haha. sen köpte jag faktist inget mer. lite stolt faktist. vi gick där i kanske 2 timmar. sen åkte vi hem till Gittan och fikade, sen åkte jag och mamma hem. eller jag åkte inte hem, mamma släppte av mig hos Elinor i Hamneda. För jag, Emma och Elinor skulle ha tacokväll. När jag kom till Elinor så satt Emma och spelade ett spel som hette "Heros 3" typ. Så satt jag där och kollade i kanske 2 timmar eller något när hon spelade. Sen började Elinor också spela. Sen gick vi hem till Emma och hade mjölkrig. hahahahha. Det var så sjukt kul.
Efter det så gjorde vi Emmas badrum till en "bassäng", så vi gled runt där inne på våra knän och så.
och sen fick Emma den idén att vi skulle slänga oss i snön. Och då var vi i bara BH och trosor? haha.
men aa, det gjorde vi iaf. eller Emma fick skvätta snö på mig, för jag kunde inte slänga mig, eftersom att jag har det där med min tå. sen städade vi upp i badrummet och åt lite tacos efter det. sen gick vi hem till Elinor igen  och spelade Heros. ;) haha. och sen skulle jag hem.
Asså så kul som jag hade ikväll har jag fan inte haft på länge! helt sjuk. Älskar er tjejor !♥
Imon drar jag till Väla med Emma. Kommer bli grymt. puss
naw, ser ni min söta mössa eller? :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0