SHOPPING! ♥

usch, känner mig helt tjock just nu. har suttit och proppat i mig makaroner.
snart kommer min bror med pencillin till mig. osså kan jag inte svälja hela tabletter, så vi måste krossa dom.
och pencillin smakar verkligen skit när man har krossat dom.
nu kom min bror med det, och nu har jag tagit det. spyr snart känns det som! usch.
det är verkligen något utav det äckligaste som finns !
men jaja, sitter och kollar på Top Model som snart är slut, och camar med Emma :)
min helg ser ut ungefär såhär:

Fredag: slutar tidigare i skolan, och sen åker jag och mamma till mammas moster i Halmstad. och sover över där.
Lördag: Åker hem från mammas moster.
Söndag: åker med Emma Svensson till Väla :)


Min helg låter bra tycker jag! blir shopping i Halmstad och på Väla. woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0