NOW I HAVE NO MONEY

Riktigt kul dag idag asså. Ville inte att den skulle ta slut. Var ju på Väla med Emma och Ingalill.
Så himla kul och mysigt. Jag köpte en Rosa luvtröja på Cubus och ett leopard linne med kedjor som axelband från Gina Tricot. Emma köpte en aning mer. haha. men jag blev i alla fall nöjd med mina inköp.
men det är ju inte lika kul när jag kommer hem och mamma klagar på allt man har köpt. Hurra !
men jaja, det skiter jag i. hon får väl tycka vad hon vill. haha.
det har blivit rätt mycket shopping för mig denna helgen.
eller aa, inte jätte mycket shopping. men denna helgen har jag köpt: mössa, halsduk, tubtopp, luvtröja, linne och foundation. lite saker i alla fall. just nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer och funderar på att duscha, även om jag gjorde det igår. men det är så skönt att duscha.
Imorgon ska jag på utvecklingssamtal i skolan, och efter det så ska jag och fira min kusin Alwa.
mysigt ! hejdå !

Kommentarer
Postat av: hanna swärdh :*

Julia är söt! ♥

2010-12-08 @ 21:34:00
URL: http://hannaswardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0