LYCKAD JUL MÅ JAG SÄGA !

jag är helt slut. vill bara lägga mig i min säng och försvinna. jag är så himla trött!
men jag är ändå inte så överdrivet trött på samma gång. det blev en lyckad julafton med Kalle anka, julmat i massor, jultomte och en massa julklappar. Och julafton spenderades ju såklart med min älskade släkt!
den sötaste på hela kvällen måste ändå ha varit lille Oliwer i sin lilla tomtedräckt. Naw, han var så söt.
jag fick inte överdrivet mycket paket, men jag blev skit nöjd verkligen!
fick en adidas kofta, sing star skiva, twilight filmerna 1 & 3, paradis, en plattång som plattar och lockar, och aah, mycket mer. ni får nog bilder på allt imorgon. för just nu orkar jag faktist inte ta kort och så.
nu ska jag lägga mig i min säng och trycka i mig paradis och dricka cola. Jag hoppas att alla hade en minst lika bra och lyckad jul som jag hade ! 
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0