LIZ LINNÉR !

Du är bara bäst. Du finns hos mig natt som dag. Kan snacka med dig om allt. Precis allt.
Du bryr dig inte om vad andra säger, du går din egen väg. Jag önskar att jag var lika stark som du är.
När jag har dig vid min sida, känns allt toppen. Jag känner mig så trygg. Jag kan slå vad om att det är en massa människor där ute som bara önskar att dom vore som du. Du har din egen stil. Skiter i om andra påpekar det.
Du är bara dig själv. Jag har ett vackert ljus i mitt liv, och det är du. Tänk att jag fick chansen att få ha dig som vän. Det är något jag aldrig ska ta och slänga bort. Du betyder verkligen sjukt mycket för mig. Det är dig jag alltid kan vända mig till om jag har något jag behöver snacka om. Jag är verkligen sjukt tacksam till att ha dig som vän.
När jag fick reda på att vi nästan va släkt, blev jag överlycklig. Jag menar det!
Vi har inga minnen. Bara när vi sitter och snackar i bussen lite då och då, och när vi snackar lite i skolan.
men vi måste skaffa minnen. har känt dig i kanske 2 år? eller något sånt. och vi har inte varit ännu. skandal!
måste verkligen bli ändring på det. 
Jag älskar dig min Liz Linnér !♥
gaah, söt
ni hittar hennes blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0