LIVET ÄR HÅRT

Godmorgon ! har precis vaknat och jag vaknade upp till ett starkt solljus. jätte mysigt, det riktigt svider i ögonen..
hatar det ! men jaja, det blir bättre efter ett tag. idag ska mamma och pappa på bio, så jag kan inte komma någonstans idag ! hade tänkt att jag skulle åkt till Nöttja och kollat på luciatåget där, eftersom att typ några utav mina kompisar ska gå. men nej, nu har jag ju ingen skjuts dit. FAN ! men jaja, jag får la sitta hemma själv.
för min bror ska till Halmstad. jag får verkligen inte åka någonstans? det får jag typ aldrig. men aja, får väl se om någon kan komma hit. fast det är ju inte helt fel att ha huset för sig själv! men jaja, får se hur det blir.
nu ska jag i alla fall ner och äta frukost. om jag orkar gå ner. annars får jag ligga här och klaga tills mamma kommer upp med frukost till mig. hmmm.. :)
bara för att jag har världens bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0