LITE INKÖP BLEV DET ALLT

dagen i växjö var grym. köpte en tröja, speciella tops, värmeskydd till håret när man ska platta det, godis, spännen.
ah, köpte nog inte så mycket mer än så. jag ska lägga in bilder på det tror jag.
ska bara ta kort på det och så. men först måste jag berätta något sjukt roligt som hände på bussen på väg till växjö:
jag och Jannie satt i bussen och snackade, sen helt plötsligt så kom 3-4 blattar in och satte sig precis framför oss.
och då nös den ena, han nös precis som en tjej! Både jag och Jannie började skratta som fan.
så dom ba kollade på oss. sen när dom hade satt sig, så ramlade han som nös ner från sätet! HAHAHAHAHHAAH!
Jannie började skratta så mycket så att hon började gråta. asså det där gjorde verkligen min dag.
men hela dagen har faktist varit riktigt bra. bara det att jag har fryst om mina fötter som fan!
trodde seriöst att jag skulle tappa mina fötter eller något sånt. hihi.
men nu sitter jag som vanligt och camar med Emma. Men nu ska jag ta kort på mina saker jag köpte, så dom kommer nog i nästan inlägg :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0