JULSTÄDNING, JULPYNT OCH JULGODIS?

Godmorgon :)
har precis vaknat, när jag skriver denna meningen så är klockan 11.57 för er som bryr sig.
jag är sjukt trött, låg och smsade med Emma Karlsson rätt länge i natt. men till slut så slutade hon svara, så jag tror hon somnade. så jag tror att jag vann denna gången med Emma?;) vi har liksom tävlat sen i fredags vem som är uppe längst. så den som somnar först förlorar som ni kanske fattade?  så jag har vunnit varje gång nu :')
stot, jag är. hihi. idag ska jag typ julstäda, julpynta och kanske göra lite mer julgodis.
skulle varit med en idag, men tror inte att det blir så. är så himla trött och måste måste verkligen städa mitt rum.
den 27 december kanske min längtade Tilda Norrlin kommer och besöker mig i min stuga !
men det är inte riktigt klart ännu, för hon kanske inte får sova över för hon är allergisk mot djur.
och tyvärr så har ju jag en äcklig katt. men hon ska tjata på sin mamma :)
mycket intressant inlägg detta my fräänds! puss
en lite oseriös bild!♥

Kommentarer
Postat av: tildaaaa

OM JAG INTE FÅR SOVA ÖVER SÅ ..

GÖR JAG DET ÄNDÅ ^^

hahahah, love you!<3

2010-12-19 @ 15:14:44
URL: http://tildanorrlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0