JULLOV ÄR..

..KÄRLEK!
nu är det inte länge kvar innan Tilda kommer hit. Kommer bli skit kul när hon kommer.
hoppas bara att hon får sova över för sin mamma nu. om hon inte får det så.. får hon allt göra det ändå.
imorse när jag skulle tvätta min piercning så fick jag kallsvettningar, mådde illa och blev yr.
vafan hände med mig egentligen? men sen när jag hade fått i mig saft och så, så mådde jag bättre :)
skönt det. så att jag kunde gå till skolan, eftersom att det var sista dagen.
så himla skönt att det är jullov, och 3 dagar kvar till julafton. väl? aja, skitsamma.
just nu sitter jag och camar med Emma Karlsson, hon tvingar mig till att platta håret. elakt..
men jaja, jag har absollut ingenting att skriva om.
puss

Kommentarer
Postat av: tildaaaaaaa

GAAASSHH, jag längtar så sjukt mke :)

hiihih. puss

2010-12-21 @ 19:13:19
URL: http://tildanorrlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0