JAG KLARADE DET, FAN VA STOLT JAG ÄR

jaaaaa, jag klarade av att pierca mig! herregud, har aldrig varit såhär stolt tror jag.
men Emma Svensson, du är ju korkad. det gjorde inte alls ont tönt ;)
men i alla fall, om 2 veckor så får jag byta stenen, och om ett år får jag byta staven.
och då kan jag börja ha hängande smycke. ett helt år? men jaja :)
jag kommer typ inte kunna sova inatt, för jag gillar att sova på magen. och nu kommer jag typ inte kunna det. stackars mig! aja, just nu sitter jag och dricker fanta exotic och proppar i mig godis.
men nu när jag har piercat mig så kanske jag borde tagga ner på godiset så att jag får en smal fin mage? hihi.
men nu ska jag inte trötta ut er. puss
bild av Jennie Werther !

Kommentarer
Postat av: elin

wiho, grattis!

2010-12-20 @ 19:06:46
URL: http://elinfasten.devote.se
Postat av: Amelia

Sv: Jag skrev de ju ;D;D;;D;D;D;;D

2010-12-21 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0