HEJHEJ

Godmorgon! :)
har precis vaknat av att det sken in i mitt rum. lite smått mysigt sätt att vakna upp till. right?
eller nä, för jag hade typ världens bästa dröm och helt plötsligt så blir jag klar vaken bara för att det skiner in i mitt rum. riktigt roligt. aja, idag ska jag nog inte göra så mycket. ska hem till Tobias Stenberg och lämna någonting.
jag behöver inte följa med egentligen, men Tobias ville att jag skulle. Så gulligt! :')
imorgon kommer min efterlängtade syster och hennes kille hem till oss. Annas kompis kommer också hit.
för dom ska spela den där uppesitta kvällen, eller va det nu heter. men dom ska i alla fall spela bingo!
haha. som dom gör varje år. men ne, jag har inget att blogga om. men nu ska jag gå ner och äta något.
börjar bli hungrig.
Later!




Kommentarer
Postat av: hannaswärdh :*

Det blev jätte fint gumman!

Kolla gärna in min blogg och kommentera :)<3

2010-12-22 @ 16:20:41
URL: http://hannaswardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0