Gummibär - CHO KA KA O

sök på det som står på rubriken på youtube! den har jag suttit och sjungit för Tilda nu (a)
gulligt av mig !

vi var uppe till typ 4 i natt. eller ah, Tilda var uppe till 4 och jag var uppe till 5.
för tilda somnade till Sunes Sommar. Hur kan man?
idag har vi inte gjort så himla mycket, bara suttit vid datan och fixat oss.
camat med Lenny i typ någon timme nu. jag satt och dansade som en idiot och sen kom jag på att vi camade.
blev ju lite pinsamt ;) men i alla fall, vid halv 5 åker Tilda hem. så vi åker in till stan någon gång vid 4 kanske.
men nu ska jag inte sitta och blogga. det orkar jag faktist inte. puss
-
bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0