GREAT DAY

dagen har varit sjukt kul. den spenderades med Emma Karlsson & Kim Helle. Först var jag och Emma hemma hos Emma, vi gjorde inte så mycket. satt mest och pratade, snackade och skrattade. Sen kom Kim och underhöll oss.
Och sen drog vi till Gården. och var där lite. sen skulle jag gå till mammas jobb, sen skulle vi till hemköp och sen hem. så nu sitter jag här, och stör mig på att msn inte funkar? varför varför VARFÖR funkar det inte?
och varför är internet så himla segt? asså ååh, jag får panik.
aja, imon blir det iaf metz. och dit ska jag gå med bästa Edden! :D ska fixa mig och så hos henne. kommer bli nice !
aha, nu slutade facebook också sluta. asså kan det bli värre än såhär?
nu ska jag packa, läsa på till tyskaprovet och duscha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0