GOODNIGHT

nu sitter jag i min säng och ska snart krypa ner och kolla på vänner. men först ska mamma lägga om min "söta" tå, så jag sitter här med benet upp i luften och tårarna på kinden för att mamma plågar mig. haha.
men jaja, det är sånt man får ta ibland. sitter också och skriver med Emma Karlsson, som är så sjukt saknad så jag håller på och dör! alltså, inte Emma som jag var med häromdan, utan en annan Emma Karlsson. :) hihi.
men nu ska jag krya ner i min sköna säng. pussar

så himla söt! älskar dig gumman ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

hehehehe ok . jag är anonym. knasig blogg. lägg upp detta på din blogg OM DU VÅGAR. hehe hehe hehe

2010-12-02 @ 15:42:09
Postat av: Anonym

haha naww , gumman <3

älskar dej <3

2010-12-02 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0