GOD JUL ALLIHOPA!

äntligen är dagen kommen. dagen alla barnen längtar efter i redan av början av året. den underbara tiden på året!
Kalle Anka klockan 3. Julklapparna under granen, firandet med släkten och vänner. Jag pratar så klart om JULAFTON!
Det är det ju idag, som jag tror att alla har fattat. Julstrumpan är öppnad, fick lite smått och gott där.
längtar verkligen till ikväll, när jag äntligen får träffa min Dea, som faktist är saknad! ♥
men först ska jag till farfar och stannar där till efter Kalle Anka. Trevligt.
detta kommer nog bli det enda inlägget för idag, eller så kanske jag skriver något kort när jag kommer hem inatt.
Puss
dåliga bilder. men det får duga! måste dra nu. puss

Kommentarer
Postat av: hannaswärdh :*

god jul gumman!

hoppas allt det där ordnar sig duvet ♥

titta in och släng in en kommentar hos mig ;)

2010-12-24 @ 13:03:12
URL: http://hannaswardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0