GLAD, NERVÖS & TAGGAD

Herregud, mamma gjorde mig så sjukt glad, nervös och taggad nyss.
igår när mamma stod och stekte lök så sa hon att jag skulle smaka. för lök är liksom det värsta som finns.
mamma - Julia, smaka denna lökbiten
jag - neej, det kan du glömma !
mamma  - jo, om du smakar denna så ska du få en 4 advents present av mig.
och det är ju klart att jag smakar löken då, så jag gjorde det och det var så himla äckligt.
och idag har jag gått och väntat på min present hela dagen, så nu när jag stod på toaletten och flätade mitt hår.
så kom mamma in och frågade om jag ville veta min present.
jag - ja, klart jag vill.
mamma - men pappa är emot det.
jag - jaja, men säg
mamma - pappa är verkligen emot det
jag - MEN SÄG DÅ!
och sen petade mamma på min navel, och jag skrev "PIERCNING?"
och mamma nickade, :) haha. så jag ska pierca mig imorgon klockan 5 tror jag att det var.
så himla glad är jag just nu!
ÅH VA SNYGGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0