GÅ ELLER INTE?!

hej blöggen, nu sitter jag och camar med Tilda, och jag är så tuff att jag camar utan smink.
det har jag faktist bara gjort med Yamina och Thage innan. känner mig lite stolt!
men i alla fall, jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eller inte.
jag mår fortfarande skit dåligt, men jag känner mig ändå lite lite bättre. mamma säger att jag ska gå till skolan, men jag vet inte hur jag ska göra ännu. ska be mamma väcka mig imorgon, så får jag se hur jag mår då.
Aa, det låter jätte bra. det enda jag har gjort idag är att sova och gjort en film om min underbara vän Tilda :)
den tog typ hela dagen. för jag kunde inte programmet jag gjorde det i och det cpade hela tiden.
men till slut blev den klar, och Tilda började gråta när hon såg den. haha! så söt är hon !
men nu kan jag inte öppna filmen? för att den sparades i något random skit.
men aja, hejdå!
söti ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack så mycket plutten :) din blogg är också bra!

2010-12-14 @ 22:16:16
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: tildanorrlin

AAAHHH GASH FUL BILD! HAHAHA.

hatar att du jämt tar fula bilder på mig twin :(

men jag älskar dig ändå som tur är <3

2010-12-18 @ 14:49:12
URL: http://tildanorrlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0