FÖRÄLSKAD I DIG OLIWER !<3

har precis kommit hem från stan. idag slutade vi vid 1, istället för vid halv 2. för vi hade SO prov, och när man var klar så fick man sluta. så efter skolan så hade jag och Arijana följe till Netto, för jag skulle till mammas jobb.
jag var på mammas jobb till 4, sen åkte jag o mamma till min nya söta kusin Oliwer :)
seriöst världens sötaste. typ helt kär i honom! men jag vågade inte hålla i honom, gillar inte att hålla i småbarn.
för jag är rädd att jag ska göra dom illa eller något.
om exakt en vecka är det julafton. riktigt kul! och i år ska jag fira med Dea och dom.  
shit, kärleken till min enormt älskade kusin Dea är enorm ! Älskar henne sjukt mycket!♥
jag var ju hos Dea idag, eftersom att Oliwer är hennes lillebror. och när vi var hemma hos henne, så började jag och Dea snacka minnen. Asså herregud, jag och Dea har verkligen varit med om mycket. typ allt tillsammans.
kärlek till dig !
men nu ska jag fixa mig, och ta lite kort. hihi. har inget annat för mig!
SÅPBUBBLOR I MITT HJÄRTA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0