EN VÄN LYSER UPP HELA VÄRLDEN NÄR DEN SLOCKNAT

Torsdag återigen. Ganska chill dag i skolan idag.
Först Teknik, Matte, Idrott, Mat, Engelska sen Elevensval.
ser väl helt okej ut? men  om man hade tagit bort Matten så hade det varit så mycket bättre.
Matten gör så att hela dagen förstörs. Och idag har vi prov med. Det hade vi i måndags och igår med.
Och det gick verkligen inte bra. Igår på 40 minuter så skrev jag "Julia Karlsson, Prov 3. B-del."
liksom, jag skrev bara så lite på 40 minuter, och det var tackvare matteläraren.
För han hjälpte mig inte? jag vet att dom inte ska hjälpa så mycket på prov, man han kan förklara lite.
det gjorde han till alla andra. han hatar mig! seriöst. aja, har inget mer att skriva om.
efter skolan kanske jag ska vara med Emma Karlsson eller Maja Vuletic. Beror på om jag får för mamma..
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0