EMMA KARLSSON !

ja, va ska jag skriva om dig? Du är en helt underbar person. har känt dig sen dagis typ.
har många underbara minnen ihop. du är en utomjording som kommer från månen (?)
du är nästan den bästa personen som finns, jag svär.
kan säga allt till dig. allt mellan himmel och jord.
du är onormalt konstig.
du är en stört skön människa på alla sätt och vis. och verkligen helt galen.
ditt rum är alltid stökigt. du är helt förälskad i köttbullar! Så himla gullig är du.
Jag är en tönt enligt dig. Jag är din kära lilla porrunge, och kommer alltid vara det ! ! ♥
Du betyder mycket för mig. Kommer aldrig släppa dig vännen.
Jag älskar dig något extremt !

BUMPY RIDE FÅRLAJF!♥

FLUGAN <3

Kommentarer
Postat av: köttbullar <3

hahahahaha tööööönt <3

2010-12-30 @ 00:04:26
Postat av: hannaswärdh :*

sv: tack sweetheart <3

2010-12-30 @ 00:35:53
URL: http://hannaswardh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0