DET GICK VERKLIGEN INTE

nej, det gick inte att gå till skolan. jag har så sjukt ont i magen, det är fan sjukt.
igår kväll, när jag låg nere i tv-rummet så kom mamma ner med en stor godispåse .
så jävla elakt, för jag kan ju inte äta godiset? eftersom att jag har så ont i magen.
mamma - här, ät lite godis
jag - mamma, va elak du är, jag har skit ont i magen. osså kommer du med en stor godispåse?
mamma - juste, nej. då äter jag allt själv.
jag - NEEEJ, jag kan ha det när jag är frisk
så nu har jag en godispåse som väntar på mig. den står mitt framför mina ögon.
ska nog ta och äta upp skiten imorgon, för imorgon ska jag i alla fall till skolan. känner att jag måste det faktist.
har nog missat en hel del. men nu ska jag plugga lite. puss
någon ful bild från Moas mobil

Kommentarer
Postat av: linnea

någon söt bild* <3

2010-12-15 @ 19:31:18
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0