BILDERNA FRÅN IGÅR :

Algot
Moster Malin och lille Oliwer
Dea !
Moster Malin, Alfred och Oliwer
Algot
Dea & Algot
Jag & Algot
Dea, Jag & Algot
Dea, jag & Algot
Alfred
Jag, (ful i profil) usch
en till ful bild på mig i profil
Jag och Dea
Jag och Dea
Dea, Algot & Jag
Anna & Algot
Algot kollar efter tomten
Alfred, Alwa & Malin kollar efter tomten
tomten
pappa
Dea, Alfred, Jag, Anna & Christian
Tomten & Anna
Tomten och Algot
Tomten och Dea
Tomten och Alfred
Tomten ♥ Mig
Mia med sonen Oliwer
Mina kära kusiner <3 + tomten..
Kusin Oliwer och syster Anna
Oliwer.

Det där var ungefär alla bilder från min julafton. mycket trevlig kväll.
jag orkar faktist inte lägga in bilder på det jag fick. Just nu ;)
kanske senare.
just nu försöker jag få mitt hår fint lockigt. men det går inte så bra, antingen så blir det en ful lock så att jag måste göra om den eller så bränner jag mig. usch, hatar detta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0