UNDERBAR

uppdaterar åter igen bara för att jag inte har någonting att göra typ.
jag har nyss ätit lite mat. jag var egentligen inte hungrig, men jag var bara tvungen att äta någonting.
är typ alltid sån när jag bara går hemma, att jag verkligen bara måste äta något. annars får jag verkligen utbrott!
hahahah. men jaja, just nu sitter jag och lyssnar på världens underbaraste kille någonsin.
han har världens underbaraste röst. smälter typ! 

Min vecka som den ser ut just nu: ?
onsdag:
tosdag: åka in till stan, eller jag vet inte riktigt.
fredag: kanske vara med älslings tilde ♥
lördag: hamnedadagen med emma och emma :D :D :D :D
söndag: kanske vara med någon. inte en aning!

min vecka verkar ju trevlig? hehe.

Declan – Angels

The Young Voices Choir – Tell Me Why


Kommentarer
Postat av: cajsa

sv: tack gumman finns för dig med<3

2010-08-10 @ 23:25:31
URL: http://cajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0