STÄDA..

ingen rolig dag på en ny vecka för min del. sitter hemma med min bror och degar vid tv:n..
idag börjar Ljungby Dagarna. ville åkt in dit idag men jag orkade inte. tror jag..?
men jag är sjukt trött, så jag har typ inget att skriva om. det kommer nog fler inlägg idag.
om inte min bror lägger beslag på datan -.-'
imon så ska jag nog in till stan med Yamina!:D och då kanske vi ska träffa Petra. miss you!
men jag vet inte riktigt om jag har skjuts. men jag ska tjata på min bror om att han ska skjutsa in mig, eller så får jag väl ta en äcklig buss in! =(        JAG HATAR ATT ÅKA BUSS!!!!
men nu ska jag gå och städa mitt rum och fortsätta byta garderob.. har inte dirket kommit så långt med det!
slänger nog inte något inlägg senare som sagt. puss!


!tjocka ben!


Kommentarer
Postat av: petra

gumman och jag sakna diig<3

2010-08-16 @ 13:08:58
URL: http://ppetraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0