SMALLVILLE

ligger här i soffan och kollar på smallville. går upp tidigt på morgonen för att se detta varje dag!
förutom på helgen, för då går det inte!:(
men idag ska jag in till stan o träffa Yamina! vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
men det kommer nog inte bli fler inlägg idag, för jag kommer hem ungefär vid 10 kväll tror jag.
inatt har jag inte sovit ett skiit, för det har varit så jävla varmt och jag har haft en sån där äcklig långben i mitt rum hela natten :o så jag har varit uppe o jagat den med min kudde. för jag ville inte slå den med en bok, för då hade jag väckt mamma o pappa. men det gick inte att döda den med min kudde, så jag tog en tidning ist.
jag sket i om jag skulle väcka mamma o pappa för jag vågade inte sova med en långben i mitt rum :(
o tillslut så fick jag den allt :D men sen var jag jätte pigg, så då satte jag igång en Dag-Otto film som jag hade fått av min farfar. sen när den var slut så stängde jag av tvn och läste lite ist. sen slutade jag läsa och försökte sova. men jag kunde inte, så jag satte igång en film. och jag var så omogen o satte igång high school musical... HAHAHA! sen somnade jag äntligen. men imorse när jag vaknade så stog tvn och dvdn fortfarande på ;) hahah.
men nu måste jag göra mig iordning lite, pusspuss!


cute! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0