~ PAKET TILL MIG :D ~

nu jag har rensat lite i mitt rum. typ rensat ut lite gamla papper från skolan och sånt, det får bo i min papperskorg nu!:) för sånt vill jag inte ha kvar! för ett litet tag sen när jag gick ut och hämtade posten så var det lite reklam och ett paket. jag hoppades på att det var mitt, men då tänkte jag bara: varför skulle jag få ett paket?
så när jag kom in så kollade jag vad det stog på paketet, och det var till MIG!
så jag rev upp det och det var filmen New Moon. Jag hade gått med på att köpa 5 tidningar från Frida så fick man den filmen. jag är faktist ingen Twilight nörd, men jag tycker att filmerna är ganska bra, men jag nördar ju inte dom och kollar på dom hela tiden. men nu har jag inget mer att skriva om, vi hörs!  pusss
Ha det bra!


mina små pluttar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0