NOT SO LONG SHOWER

nu har jag duschat klart. duschen blev inte så lång. jag kommer inte ihåg så mycket av det som hände, men detta var allt jag kom ihåg: jag gick in i duschen, blötte ner mitt hår, sen tog jag shampoo och duschtvål eller var det nu heter, sen höll jag på att tvätta ut det, sen kommer jag bara ihåg att allt blev svart?! så jag förmodar att jag svimmade.. för jag blödde i mitt huvud sen.. så jag tror att jag svimmade, ramlade och sen slog i huvudet i väggen. men jag vet inte exakt hur det gick till, vet bara att allt blev svart och att jag blödde när jag vaknade igen. men iaf, nu sitter jag och kollar på top model 4 och skriver här. duschen hjälpte ju inte direkt mot min mage. utan jag fick ont i huvudet också. haha. men det kaaaanske kommer fler inlägg. hihi.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0