NEVER ALONE ALWAYS ALONE

nu har tilde åkt hem. *suck*. tyckte att dagen gick riktigt fort! först stog jag och kramade henne när hon kom, och sen helt plötsligt så kramade jag henne när hon skulle hem. jahopp..
vi har lagat mat, kollat på film, suttit vid datan och varit med oliver :D har inte träffat Oliver på hela sommarlovet, även om vi bor typ 200 meter i från varann? kanske tillomed mindre avstånd? eller jag vet inte. men dagan har iaf varit rolig. vi tog dock inga bilder. men whatever! idag har mamma köpt en skinnjacka till mig :D eller aa, vi kan säga att jag köpte den själv, för det var för mina pengar. hihi. jag vet inte om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den. får tänka på det. jag har också fått en vågtång av mammas jobbakompis! :D
eller det är en sån som man kan byta till plattång och sånt. vet inte om den är bra eller inte. men den är iaf från BayByliss. så den är nog hyffsad iaf! :)  mamma hade köpt en pettson och findus film och en tingeling film? vet inte varför, det var typ billigt. hihi. och för att jag och min syster brukar gilla såna filmer (a)
men pettson och findus är faktist riktigt roligt :D hahaha. men nu har jag inte mer att skriva. pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0