MTV

hellu! här sitter en typ nyvaken o trött pyret. alltså så sitter det en nyvaken o trött Julia här! ;) hehe.
idag blir det nog att bara chilla. för jag är trött o blablabla. och jag är inte på humör? men jag vet inte varför.
igår fick jag en massa kläder av mammas jobbakompis dotter. fina kläder faktist. fast jag ska prova igenom alla kläder idag o så om jag ska rensa bort något eller om jag ska behålla allt. jag tror att jag ska behålla allt.
för man vet ju aldrig när man får för sig att ta på sig något av det :)
exakt just nu sitter jag o kollar på MTV breakfastsclub top 10. just nu är det Love the way you lie som spelas.
den är bra den. nu fick jag reda på att jag kanske ska på bio imon? Bröderna Karlsson ska jag nog på.
med mammi o pappi.. haha. men det blir väl säkert mysigt (?) haha.
har inte direkt något mer att skriva om! jag kanske lägger upp bilder på kläderna jag har fått senare. men det är ett KANSKE! man vet aldrig med mig lix. kyss&puss

normalt
gulligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0