(L)

denna underbart varma och fina dag har jag varit med emelie! :D riktigt roligt.
och som vanligt, så var vi ute o gick, fikade, åt mat, kollade på film, snackade och tog kort! haha.
precis som vanligt. vi gjorde chockladpudding. MUMS, riktigt gott.
just nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer! ååh det är så bra!! även om jag har sett alla avsnitten en miljon gånger, så är det fortfarande lika bra. men nu måste jag ta och ringa bästavännen tilde och snacka om imon!:)
för imon så ska jag vara med lille tilde. så jag avslutar detta inlägget med lite bilder. puss!

  sotarn (L)





det kommer nog fler bilder i helgen eller något :) om jag orkar lägga upp fler. puss


Kommentarer
Postat av: alice lindow

fina bilder ! :)

2010-08-12 @ 22:16:26
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0