KARNEVAL!

idag blir det karneval med mina fina vänner. ska nog gå med, Edden, Alice, Thage, Julia, Lisa, Lovisa och Erik :)
ska in till stan och möta dom vid maxi vid halv 5-5 eller va det nu var. hehe. karnevalen började typ vid 6 har jag för mig. mina föräldrar ska vakta vuxenområdet idag. såå pinsamt. så jag kommer få vara inne i stan typ till 4 inatt. kommer inte orka, för jag mår fortfarande skit och är skit trött. kommer dö av trötthet! ;) hehe.
just nu sitter jag o kollar på desperate housewives. fortfarande så himla bra. snart ska jag nog gå och göra mig iordning. för jag har inget annat för mig. men nu ska jag faktist gå och ta en brus-alvedon. för jag kan faktist inte svälja tabletter. hihi. jag vet, jag är sämst!:) men ändå bäst. men nu har jag absolut inget mer att skriva om.
kyssar! ♥

 ful bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0