KARNEVAL 2010 <3

igår var verkligen helt toppen! :D vill bara tillbaka. det var suveränt. var med en massa, visste knappast vilka hälften var. eller jo, det var kanske 1-3 st jag inte visste vilka dom var. haha. men det var treeevligt.
jag var i stan till 4 - halv 5 på natten. Edden o alla dom gick hem typ vid 1 så då var jag med Jannie ist. för hon skulle ändå också vara i stan lika länge som jag. eftersom att våra föräldrar jobbade ihop :D
idag kanske det blir stan igen och träffa alla igen typ. eller jag vet inte. beror på om jag orkar åka in till stan!;)
är as trött. vaknade vid 12 idag. haha. men jag har inget mer att skriva, jag dör av trötthet..
bilder kommer senare. orkar inte lägga upp dom nu. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0