JAG ÄR DUKTIG

jag har faktist gjort 5 saker på min "göra lista". 
jag har, slappat vid datan, kollat på film och tjockat mig med popcorn, slappat lite mer vid datan, duschat och saknar världens finaste person!:) lite duktigt. nu har jag bara smsa, fixa saker inför skolan och städa mitt rum kvar. men jag orkar inte städa mitt rum och jag kan inte smsa för jag hittar inte min mobil!:(
men fixa saker inför skolan är ett måste!! hihi.
fast jag vet egentligen inte vad det är jag måste fixa?  jag har typ allt? eller nej, jag måste lägga ner allt i min skolväska.. och ta fram kläder o sån skit. haha. men nej, jag ska inte fixa mig mer än jag brukar göra till skolan. inte nödvändigt o göra det!? men nu ska jag gå och leta efter min mobil för den måste jag ladda.
men kanske kanske kanske slänger in ett inlägg sen. men om jag inte gör det så säger jag godnatt nu :)
pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Mimmithebest!

söta;)<3

2010-08-23 @ 19:42:53
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0