I´M SICK

ja. låt rubriken snacka. jag är sjuk. jag mår illa o spyr. mycket trevligt jag vet. idag skulle jag varit med emma och alice. men det blev inte av. för emma skulle på fotboll. och då skulle jag följt med emma. men nu gick ju inte det. eftersom att jag är sjuk! -.- så idag har jag levt på soffan och inte kunnat ta mig upp.
så man kan väl säga att soffan, serien vänner och en vetekudde har varit mina bästavänner idag. tihi.
imon så ska jag nog vara med emma. fast inte förens vid kanske 5 eller något, för vi ska på circus i hamneda klockan 6. hihi. eller när den nu började.  men nu måste jag verkligen avsluta detta inlägg.
hejdå!


old pic!

Kommentarer
Postat av: Alice Lindow ~

KRYA PÅ DEJ ! :)



textme ! ;)

2010-08-08 @ 18:34:59
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0