I HATE IT

jaha.. nu sitter jag här men en hoodtröja på mig, mjukismyxor, filt o tjocka strumpor. vad kan det betyda?
jo, att jag är sjuk. återigen.. asså jag hatar verkligen att vara sjuk. o speciellt nu, början av skolan typ.
då vill jag faktist inte missa något!:o men det finns inte så mycket att göra åt det.
jag har ont i halsen, ont i huvudet och mår jätte illa! men jag hoppas faktist på att jag kan gå tillbaka till skolan imon. kunde inte lägga in några bilder på kläderna igår heller. eftersom att jag knappast kunde stå upp.
men om jag orkar o mår lite bättre senare idag så kanske jag lägger in det. men det blir säkert inte av.

tänkte bara påminna er om att jag fortfarande har en liten frågestund igång, avslutar den nog någon gång denna veckan. men fråga på nu!:) puss


älskar bilden! HAHA. ser ut som om dea lutar sig mot Alfreds mega fot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0