HONEY I´M HOME!

precis hem kommen från skolan nu. skolan har varit helt okej idag. hungrar verkligen ihjäl på lektionen precis innan maten. det är helt sjuuukt! usch. osså är det typ alltid äcklig mat i skolan med.. men man överlever.
hade musik i skolan idag. HAHAHAHA! jag var säämst. man skulle typ göra något med händerna o fötterna, typ som om man spelar trumma. o jag sög på det. men nu ska vi ha det till läxa med. Lycka till Julia!
juste, jag skulle ju lägga in bilder på det jag hade fått av mammas jobbakompis dotter.. :) haha.
det kommer kanske senare idag, för jag har inte hunnit ta kort på det ännu.
men först innan jag tar kort på kläderna o det, så måste jag göra läxa. *SUCK*
men nu har jag faktist lovat mamma o pappa att  jag ska bli bättre i skolan! o då måste jag ju försöka hålla det.
bloggar kanske senare, o då hoppas jag att bilderna o allt det kommer.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0