HMM..

nu är jag nyvaken o inte alls glad. för skolan börjar ju imorgon. det kan ju ingen ha missat.
fast vissa har ju redan börjat skolan. haha. idag vet jag inte hur jag ska gö?
om jag ska åka in till stan o kolla på talangjakten eller bara vara hemma eller vara med Tessa.
jag hade typ bestämmt mig för att jag skulle se talangjakten i år med. men jag är så jävla trött så jag vet inte om jag orkar. hihi. men den börjar ju vid 2. så jag har några timmar kvar på mig att bestämma mig!:)
inatt somnade jag inte förens vid typ klockan 2 eller halv 3. vet inte riktigt vad klockan var.
gårdagen var också kul. var med i stort sätt samma personer som jag var med i fredags! :) hehe. trevligt trevligt.
men jag vill bara ha en slapp-dag igentligen. men jag vill ändå hitta på något..
gaaaaah jag får panik!!!!!!!! men nu ska jag ta mig ner och äta lite frukost. usch jag hatar frukost. det är så äckligt. men jaja, det måste man ha i sig så man blir stor o stark! :D så jag behöver nog äta mycket mycket frukost.. (a) slänger väl in något mer inlägg senare idag. pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mimmithebest!

hihi sötis;)<33

2010-08-22 @ 14:06:05
URL: http://kallasmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0