HAVET MAYBE?

shäänna!
nu sitter jag hemma hos mina kusiner algot o alfred. jag o mamma ska passa dom en liten stund och sen när Malin o Christan har kommit hem igen så ska nog jag, Mamma och Malin åka ner till havet i Pukavik. härligt.
kanske jag kan få liite mer färg iaf?  hoppas jag iaf!:o hihi. har blivit riktigt blek.
just exakt nu sitter jag ju o skriver detta, men jag kollar också på scooby-doo (?) och letar efter webb-camen på denna datan! haha. jag ka fan snart hitta det. hihi. men nu ska jag gå in på blocket o kolla lite saker åt mamma.
hihi. puss på alla läsre, !:)


Kommentarer
Postat av: bbbbalice :)

hérligt med sol o bad ! :)

2010-08-04 @ 11:16:24
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0