HAMNEDADAGEN

dagen har varit helt perfekt. har varit på marknad i hamneda med Emma Svensson och Emma Gustavsson!♥

vi gick runt och kollade på alla stånd. HAHA! misstolkar det varje gång jag säger så, men aa, ni fattar vad jag menar. när vi hade gått runt och kollat runt överallt så kom sanne!:) så var vi med henne också. mys mys. Jag och Emma Gustavsson är lika rädda som bin också! :D toppen föfan! haha.

just nu är jag hemma själv och har skit tråkigt. mamma och pappa är hos våran "granne" och har liten fest. haha. och min bror är i Göteborg och festar, och min syster bor ju som sagt i Ljungby nu..
saknar henne verkligen!:( ♥
men nu ska jag ta och äta en billy´s pan pizza, eller hur det nu stavas. för jag är så himla hungrig.
så nu ska jag stoppa in pizzan i mickron och hälla upp ett glas fruktsoda. gott. hihi.

YAMINA LUNDSTRÖM DU ÄR SÅ SAKNAD SÅ JAG DÖR SNART! ASSÅ GUUUUUUUUUD!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Julias Yamina<3

Saknar dejj med så jävla mkt!!

Finns fan inte ord för de <3<3



älskar dej bästavän<3

2010-08-15 @ 14:41:19
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0