HAMNEDA CITY

Nu sitter jag o väntar på att min bror ska bli klar så att han kan skjutsa ner mig till Hamneda City till Emma :)
Som sagt, jag vet dock inte vad vi ska göra. men det blir väl något roligt förmodar jag! hihi.
Nu får jag inte glömma min kamera sladd som jag har lovat Emma att jag skulle ta med mig.
Men aa, eftersom att jag är som jag är så kommer jag säkert glömma den ändå. Eller nää, jag ska lägga ner den i min kameraväska nu. vänta lite, jag kommer strax...!
så!:D nu har jag lagt ner den i min väska o är redo att åka. men aa, min bror är fortfarande inte färdig. så jag får sitta o nörda lite mer vid datan. men jag ska inte skriva mer här.
men nu fick jag ett sms från Emma o att jag skulle ta med mina inlines, så nu ska jag gå o leta upp dom.
hejdå! (L)


saknardennaflicka

Kommentarer
Postat av: Julias Yamina

O jag saknar denna flickan som äger bloggen.

du är undebart söt, rolig, o allt de där.

Du betyder allt för mig.

Du är den bästa vännen man kan ha.



Skulle jag förlora dig skulle jag förlora allt som betyder sjukt mycket för mig.

Och de vill jag inte <3

2010-08-04 @ 07:17:47
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0