GRÄDDE PÅ HYLLAN?

ne jag skoja ba. idag ska jag till gräddhyllan. jag åker dit med mamma, dea och min moster.
vi skulle åkt till Mölle, men det blev inte av :'(  *snyft*
JAG SAKNAR MÖLLE FÖFAN!!!!!!! men jaja, då tycker jag att vi ska åka dit 2 gånger nästa år ist! :)
mamma kommer och hämtar mig vid typ 1. så jag måste göra mig iordning snart.
circusen igår var.. hmm... helt okey;) haha. det har varit exakt samma circus 3 år i rad. blir väl lite segt i längden. men det är lite mysigt :) hihi. jag tog inga kort, orkade inte. haha.
men nu ska jag göra mig iordning, pussis

i´m over you bitch!! ♥ 


Kommentarer
Postat av: ELIN

bästa bloggen fan

2010-08-10 @ 19:08:06
URL: http://ttosssannn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0