FRÅGESTUND!

jag har inte kunnat blogga idag. för jag har varit i växjö hela dagen med mamma o pappa.
vi har shoppat (eller jag o mamma har shoppat iaf) och gått på bio. vi gick som sagt på Bröderna Karlsson.
den var riktigt rolig och väldigt pinsam. haha. men den var bra iaf!:) idag köpte jag en bh på HM och en hoodtröja på gina tricot. ganska nöjd faktist. just nu sitter jag o plattar mitt hår, har nyss duschat. o jag plattar alltid håret efter att jag har duschat, så är det iaf liite platt på morgonen, så är det lättare att platta det på morgonen. osså kollar jag på livet enligt rosa också. haha. det var ett tag sen jag såg det, o nu tyckte jag det var dags att se det igen. jag har serien och filmen.. så jag har varit en liten Rosa nörd en gång i tiden.
men iaf, nu har jag inget mer att skriva om. jo, min äckliga dumma bror är i Grekland nu. hatar honom just nu.
bäst för honom att han köper något åt mig där!;) haha.
men jag har fått förslag på att jag ska ha en liten frågestund. så aa, jag har väl det då.
så fråga på bara! jag avslutar den väl någon gång denna eller nästa vecka. om jag kommer ihåg det. hihi.
pusspuss


Kommentarer
Postat av: ...en apa. C:

1. Vilket sorts mjölk föredrar du? (Lättmjölk, mellanmjölk etc.)



2. Vad föredrar du för musik?



3. Vilken com hem-Judit är din favorit?



4. Är du kär?



5. Te eller kaffe?



6. Gillar du frågor?

2010-08-29 @ 22:36:42
URL: http://Vilken?
Postat av: tilda norrlin

1. hur ofta shoppar du?

2. hur länge har du bloggat?

3. vem är din förebild & idol?



PUSSSSS / tvilling<3

2010-08-30 @ 15:46:10
URL: http://absoluttilda.devote.se
Postat av: ida :)

vilket är ditt favoritdjur?

vill du flytta någon annan stans när du blir stor eller vill du alltid bo i ljungby ? :)

2010-08-30 @ 15:47:41
Postat av: :D

1. hur mycket får du i veckopeng/månadspeng?

2. har du eget bankkort?

3. när fick du din systemkamera?

4. vad är ditt största intresse? :D



kram!

2010-08-30 @ 15:49:16
Postat av: ballabajset

Hur vet du när du är klar på toa ?



Har du många tomater hemma ?

Hur många tomater har du hemma ?



Tycker du om att titta på dina tånaglar ?



Hur många hårstrån har du i ditt hår ?



Tycker du om att bita/tugga på tröjärmar och snören ?



Tack för svaren på förhand !



// ballabajset!

2010-08-30 @ 19:24:02
URL: http://liindow.blogg.se/
Postat av: hanna

vad fick dig att börja bloga?

hur lång är du?

vilken blogg av dina vänner är bäst, ärligt?

vilken kändisblogg tycker du är bäst?

är din nya skola kul? :p (haha)

vad använder du som smink?

kommer inte på mer (a)

loveu<3

2010-08-31 @ 22:28:07
URL: http://alwaysforever.devote.se
Postat av: HEJ!

1. Gillar du tv-reklam?

2. Favorit program på kanal 3? :)



HEJ OCH HÅ! :D

2010-09-01 @ 14:59:47
URL: http://OKEJSODSJSS
Postat av: emma svensson diwn bäääwstis ;)



bajs eller kiss?

är du kär just nu?

är jag din bästis?

äääär du galet galen?

2010-09-01 @ 17:12:02
Postat av: edden

1. vem är din bästaste bästis?

2. är du kär i någon?

3. vilken låt lyssnar du på just nu?

4. gillar du elefanter?

5. vad vill du bli när du blir stor?

6. vilket djur tycker du att du liknar?

7. hur beskriver du din stil?

8. vad älskade du för tv program när du va liten?

9. vilken är din favvofärg?

10. Zebra eller leopard mönster?

11. brukar du titta in din häck i spegeln?

12. gillar du att se spindlar lida?

13. är du en fb-nörd?

14. om du skulle bo på en ö i ett helt år, vilka 5 personer skulle du ta med dej?

15. vilken är din favorit bokstav?



HIHIHIHI ÄLSKAR DEJ<3

2010-09-02 @ 17:12:59
URL: http://berggrenedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0