FOTOGRAFERING (N)

fyfan. fotograferingen var hemsk.. hade plattat mitt hår i morse o blev as nöjd. men sen när jag kom till skolan så var det ju såklart lockigt. bara för att det är så fuktigt på morgonen!:( så mitt hår såg cp ut på kortet.
till o med fotografen sa till mig o fixa håret! okej, kanske för att jag hade lagt luggen mycket över ansiktet, men ändå!:) haha. längtar efter skolkatalogen. hehe. men annars har dagen fakist varit bra.
just nu sitter jag o skriver med lite folk på msn och smsar o kollar på Top Model 5!:)
jag har inte så mycket att skriva om faktist.. jag mår dåligt idag. har typ blivit förkyld sen igår!;)
men nu skajag fortsätta kolla på tv, puss


någon gammal bild från arkivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0