FIXAD

nu är jag fixad o klar. men jag blev inte riktigt nöjd med mitt hår.. men saksamma!:)
jag vill åka in till edden nuuuuu!:(  men jag tror att hon fortfarande är i Växjö. o jag tror ändå inte att mamma vill skjutsa in mig nu. så jag får väl sitta hemma och ha tråkigt lite till. eller göra om mitt hår 3985 gånger till! ;)
just nu har jag mitt hår i en stor fläta vid min vänster axel och min lugg i ett spänne.
jag funderar på om jag ska ha systemkameran eller en digitalkamera. jag tror att jag tar med både och.
för om batteriet tar slut i en, så är det ju alltid bra att ha en reserv !:) där var jag smart!
men nu ska jag packa ner en jacka och kamerorna och så! pusspuss


Jag Tilde Sanne

saknar tiden med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0