DESPERATE HOUSEWIVES..

är bäst helt enkelt. sitter o kollar på det just nu. eller aa, nu är det reklam. men jaja.
modevisningen igår var rätt seg! :o jag ville gå ut därifrån innan det var slut, för det var rätt tråkigt.
men det ville ju såklart inte emlie. så jag "sov" lite ist. sen var det äntligen slut och då gick vi i lite affärer.
jag hittade ett par gråa mjukisbyxor på vero moda. men jag orkade inte prova dom, för det var skit lång kö in till provhyttarna. så mamma gick o köpta dom till mig. eller hon ställde sig i kön iaf, jag betalade dom faktist själv (a) haha. eller med ett presentkort.. men detta var verkligen inte intressant.
idag ska jag inte göra någontin. men igår på modevisningen typ, så fick jag sjukt ont i magen, kunde knappast andas. o jag har fortfarande lika ont..  hoppas verkligen att det går över till imon.
för imon så ska jag nog gå med Edden Berggren och Alice Lindow på karnevalen!:)
och då på kvällen kanske jag ska på fest hos Edden. och då vill jag verkligen inte ha såhär ont i magen :(
men nu ska jag fortsätta kolla på programet. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0