DANSKA HOLLYWOODFRUAR

sitter här i soffan och kollar på danska hollywood fruar med mammi :D  eller aa kollade på det. det tog nyss slut. hihi. idag har vi köpt trådlöst bredband så nu kan jag ha laptopen vart som helst! slipper sitta insängd i Johans äckliga rum. haha. men nyss fick jag reda på att vi tydligen ska köpa en stationär och inte en laptop!!
jag blir så jävla irreterad på johan o pappa. för dom hade nyss bestämmt sig för att vi skulle köpa laptop.
men nu ska vi tydligen köpa en jävla stationär!:o fan ta dom. men jaja, jag kommer ju iaf få en laptop av skolan sen :D chill! men nu ska jag kolla på Celebrity rehab with Dr Drew med mamma. så nu kan jag inte skriva här mer. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0