CLOTHES!



Tröja, där det står "jag är stilig" och på den lilla texten står det "det finns många andledningar att inte testa knark"


Vitt linne med blått blommigt mönster typ,


väldigt blommig tröja eller skjorta. eller va det nu är ;)


vit o svart randig skjorta


vit tröja


lite småful kofta sak



vit spets kofta!

grön svea kofta


vit&svart randigt linne


grön&vit randig tröja.


en vit kofta typ, eller kofta o kofta. vet inte.hihi
Det fick jag av mammas jobbakompis barn. nu kommer kläderna jag köpte i växjö:


grön hoodtröja, där det står "True Love Forever"

köpte en  bh med, men den har jag inte kort på.

puss

Kommentarer
Postat av: Alice

Jättefina kläder, och fy vad söt du är :)

2010-09-01 @ 20:43:15
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0